De Watergroep brengt je sneller op de hoogte van ongeplande werken en storingen

In de week van 24 oktober 2022 start De Watergroep met de uitrol van een nieuwe dienstverlening in onze gemeente. Bij ongeplande storingen en werken aan de watervoorziening zal je vanaf nu automatisch een bericht ontvangen.

Wat houdt deze nieuwe dienstverlening in?

Het kan gebeuren dat er ongeplande onderbrekingen en storingen optreden (lekken, technische problemen ...) aan de watervoorziening. De Watergroep wil meer inzetten op proactieve communicatie. Daarom starten ze in de week van 24 oktober met een nieuwe dienstverlening, namelijk de automatische verzending van sms’en en e-mailberichten bij ongeplande storingen en werken aan de watervoorziening.

Wat betekent dit voor jou als inwoner van Hoeilaart?

Alle inwoners waarvan De Watergroep via de klantenzone over een geldig e-mailadres en/of gsm-nummer beschikt, worden automatisch op de hoogte gebracht van een ongeplande waterstoring. In die boodschap geeft De Watergroep telkens mee wat er aan de hand is en wanneer de storing ten laatste terug van de baan is.

De meest recente informatie over storingen en werken is (net zoals vroeger) ook terug te vinden op de website www.dewatergroep.be/storing, en uiteraard ook telefonisch via 02 238 96 99.

Tip! Wil je zeker zijn dat je op de hoogte gebracht wordt? Kijk je gegevens na in de klantenzone van De Watergroep en vul ze eventueel aan.

Vragen?

Een dringend probleem? Neem dan contact op met De Watergroep via het klantennummer 02 238 96 99 (zowel binnen als buiten de kantooruren).

Een vraag of een probleem dat niet dringt? Vul dan het online contactformulier in op de website van De Watergroep, www.dewatergroep.be.

Schrijf je in op de nieuwsbrief